sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Kaikenlaista uutta

on tässä tultu tehtyä viime viikkoina. Siksikin melko hiljaista on täällä blogissa ollut.. Facebookiin olen joitain uusia kuvia kyllä käynyt lisäilemässä tässä välissäkin :)

Leppävaaran ja Espoonlahden markkinat ovat nyt takanapäin ja ISO kiitos kaikille siellä minun kojullani vierailijoille <3 Olette ihania! Seuraavat markkinat onkin parin viikon päästä Espoon Tapiolassa. Sitä ennen ehdin tehdä hiukan lisää koruja, kasseja, kortteja ja joitain korujakin.. niin ja tietenkin niitä pupuja.. Niitä olisi tarkoitus saada valmiiksi useampikin. Toivotaan että suunnitelma onnistuu :)

Mutta mitäs kaikkea tässä "hiljaiselon" aikana olen sitten tehtyt.. aloitetaan vaikkapa uusista korteista. Juhlakausi lähestyy ja se sai minut tekemään mm. Rippikortteja, Ylioppilaskortteja sekä jokunen hää onnittelukorttikin tuli valmiiksi.

Ensin Rippikortteja:






Valmistuneelle & Ylioppilaalle:





Raukkauden täyteisiin päiviin:




Huomasin kortteja tehdessäni että nyt on kukkakausi. Melko monessa kortissa on nyt kukkasia esillä. Myös mustavalkoisuus on vienyt minua mukanaan. Onhan se tyylikästä ja tosi kaunistakin saa mustavalkoisuudella aikaiseksi, mutta elämä kaipaa mielestäni väriä, ja samoin onnittelukortit :) Niinpä kortteja on tulossa myös väreissä.

Uusista koruista minulla on ollut ajatusta jo pitkään. Ja läheskään kaikkia en ole ehtinyt toteuttamaan, mutta ajatustasolla on moni mennyt eteenpäin. Tässä kuitenkin muutama uusi juttu :)


Korvakorut ja rintakoru setti



Ihanat sydän korvikset :) nämä on minun suosikit


erilaisia pallo/helmi korvakoruja


Korvakorut ja rintakorut on tehty fimo-massasta ja korvakorujen koru osat on hopeoitu sekä nikkelivapaat. Korvakoruja on tulossa vielä paljon paljon lisää, erilaisia tietenkin ja paljon erivärejä.

Koukkumaailmaan ei kovin uutta kuulu, tilaustyöt sekä oikean käden melko kova kipeytyminen on pakkotanut pitämään hiukan taukoa. Mutta sain minä siltikin kipua uhmatakseni aikaan muutaman kassin..
(kuvat on hiukan huonoja)

tämä kassi onkin jo uudessa kodissa :)



Näitä olisi tarkoitus tehdä lisää, monen monen värisiä ja erikokoisia.. ehkä jokunen uusi mallikin on tulossa ;)

Näillä eväillä on hyvä lähteä tulevaan viikkoon ja loppu kevääseen, kesä on jo ihan kulman takana!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti